Rijnstraat 93a, Katwijk       Tel 071-4082624

Team

Bij Administratiekantoor van Kesteren beschikken cliënten over specialisten op het gebied van accountancy, bedrijfseconomische & managementconsultancy, fiscale & juridische dienstverlening, subsidieverlening, administratieve diensten en personeelsdiensten.

Contact Bezoek ons

"Ons ervaren team staat altijd voor u klaar om u van dienst te zijn bij uw administratie en fiscale planning. Uw financiële administratie is bij ons in goede handen."

Jan Guijt

Partner Administratiekantoor van Kesteren

"Veel mensen vinden het elk jaar weer een hele opgave om de aangifte inkomstenbelasting in te vullen. Wij bieden u professionele hulp bij uw privé aangifte en zorgen dat u optimaal gebruikt maakt van mogelijke aftrekposten."

Henk van Duijn

Partner Administratiekantoor van Kesteren

"Een jaarrekening samenstellen is wat je noemt maatwerk. En aangezien onze klanten in allerlei ondernemingsvormen werkzaam zijn bent u bij ons op het juist adres. Wij leven en denken met u mee, nu en in de toekomst"

Marco van der Meij

Partner Administratiekantoor van Kesteren

"Elk jaar zijn er wel veranderingen op fiscaal gebied. Doordat wij steeds onze kennis up to date houden kunnen wij de regelgeving correct toepassen."

Sander Rijnsburger

Partner Administratiekantoor van Kesteren

"Vertrouwen in elkaar en een goede samenwerking met de belastingdienst zijn belangrijke pijlers binnen ons kantoor. Dat zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Van A tot Z."

Anja Remmelzwaal

Administratief medewerker

"Een goede salarisadministratie is van essentieel belang voor uw onderneming. Wij zorgen ervoor uw salarisadministratie aan de hand van wet en regelgeving op een juiste manier te verwerken."

Alice de Jong-Hazenoot

Salarisadministrateur

"Wij zijn een eigentijds en laagdrempelig "no nonsense" kantoor, klantgericht en betrokken. Zakelijk waar het nodig is maar nooit de menselijke factor uit het oog verliezend."

Linda van Duijn

Administratief medewerker

"Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. En om deze kwaliteit te waarborgen zijn wij aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB)"

Ruud Jansen

Administratief medewerker

"Wij leveren alle diensten die u van een modern administratiekantoor kunt verwachten. Door jarenlange ervaring in zeer veel verschillende branches bent u verzekerd van een kwalitatief hoogwaardige administratie en passende fiscale advisering."

Louise Sloos - van Beelen

Administratief medewerker

"Het voeren van een gedegen administratie is voor een ondernemer een flinke klus en door de huidige (fiscale) regelgeving haast ondoenlijk. Wij nemen u graag uw administratieve- en fiscale taken uit handen zodat u zich kunt richten op dat waar u goed in bent: ondernemen."

Sander van der Horst

Administratief medewerker
© 2024 Administratiekantoor Van Kesteren - Disclaimer Webontwikkeling: 2nd Chapter BV